אנו ב- iAndroid – פורטל האנדרואיד השראלי - בדקנו, סיננו ובחרנו את המעבדות המובילות והאיכותיות בישראל, המספקות שירות תיקון תקלות – עד הבית / משרד - ללקוחות האתר.

איך זה עובד?

img

מוסרים פרטים אודות התקלה

img

מציינים את המקום בו תרצו לקבל את השירות

img

מאשרים את ההזמנה ואנחנו בדרך אליכם

img

אין כל התחייבות מצידכם לבצע את התיקון

img

טכנאי המעבדה יבצע בדיקה יסודית טרם התיקון ויעדכנו אתכם בעלות התיקון המדויקת ובאופן הטיפול בתקלה, טרם ביצוע התיקון

img

אתם מצידכם תוכלו לבחור האם לאשר את התיקון או לא, במידה ובחרתם שלא לאשרו, תחויבו בעלות הבדיקה בלבד.

השירות זמין בערים הבאות

  • תל אביב
  • חולון
  • רמת גן
  • גבעתיים
  • בת ים
  • פתח תקווה
  • הרצליה

הזמנת שירות

פרטי חיוב

תשלום בגין עלות הבדיקה כולל את הגעת הטכנאי עד אליך ועם עלות עבודת התיקון. במידה ותיקון המכשיר כרוך בהחלפת חלקים, החלפים עצמם אינם כלולים בעלות הבדיקה. ככל שנידרשים חלפים לתיקון המכשיר, הטכנאי יציין זאת בפניך ויציג את עלות החלפים הנדרשים. התיקון יבוצע רק לאחר אישורך לעלות החלפים. תשלום בגין עלות החלפים יבוצע ישירות לטכנאי / מעבדה. לידיעתך: במידה והחלטת שלא לתקן את מכשירך מכל סיבה שהיא, עלות בדיקת הטכנאי תחויב בכל מקרה.

עלות הבדיקה 99 ₪

הרכישה הושלמה בהצלחה!
The connection to the server timed out!

מתקנים את כל המותגים

01 brand
02 brand
03 brand
04 brand
05 brand
06 brand

עזרו לי לתקן לבד

שימו לב – לא כל תקלה מחייבת טיפול טכנאי, ניתן לעיתים רבות לטפל לבד!

1.

מכשיר נרטב

נפילת המכשיר הנייד למי האסלה, לבריכה או לכל מקור מים אחר, מהווה רגע לא פשוט כלל מבחינה רגשית עבורנו, הרגע הזה, שבו עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של המכשיר שכבר הפך לחלק מאיתנו, מהווה רגע מאתגר מאוד בלשון המעטה. החדשות הטובות הן, שגם אם נראה ברגע הראשון שהכול אבוד וגם אם התוגה כבר מתחילה לכרסם, עדיין אין להספיד את המכשיר. במאמר שלפניכם ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים ביותר שיוכלו לסייע לכם להפיח חיים במכשירים שהחליטו לקפוץ ראש לבריכה, גם אם הם לא יודעים עדיין לשחות. מוכנים? הנה אנחנו מתחילים – תיקון סלולרי שנפל למים זה דבר שהוא בהחלט אפשרי.

לעולם לא להפעיל את המכשיר
ישנם מקרים רבים מספור שבהם למרות שעוד ניתן להציל את המכשיר, הבעלים שלו מחליט לנסות לבדוק האם הוא עוד בחיים וכך הלכה למעשה חורץ את דינו. הכוונה היא לכך שברגע שהמכשיר נמשה מהמים, הוא מנסה להפעיל אותו. לא נוכל להפריז בחשיבות של הטיפ הזה: אנחנו יודעים שזה מפתה, אנחנו יודעים שזה מסקרן ואין לנו ספק שלפעמים קשה לכבוש את היצר. עם זאת, קחו בחשבון שכל ניסיון להפעיל את המכשיר לאחר שנמשה מהמים, משול לזריקת המכשיר לפח. כאשר אתם מפעילים את המכשיר, עובר ברכיבים שלו זרם חשמלי, שבשילוב עם המים שהצליחו לחדור את המעטפת שלו, עלול לגרום לקצר חשמלי ולהוביל לנזק בלתי הפיך לרכיבים הפנימיים. ישנו פתגם עתיק לפיו הסקרנות הרגה את החתול. עשו לעצמכם טובה ואל תתנו לה להרוג גם את הנייד הרטוב שלכם.

פרקו את המכשיר לגורמים
במקום לנסות להדליק את המכשיר, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפרק אותו לגורמים. בגדול חשוב לנסות לפרק את הטלפון עד לרמה הבסיסית ביותר האפשרית. ראשית הסירו בזהירות את הפאנל האחורי, הפרידו את הסוללה, שלפו את כרטיס ה- SIM ואת כרטיס הזיכרון ולאחר מכן נסו לספוג כמה שיותר נוזלים מכל החלקים המופרדים באמצעות נייר סופג. שימו לב לכך שאתם עושים שימוש בנייר מהסוג שלא מתפורר, על מנת שלא יישארו שאריות נייר ספוגות במים על הרכיבים השונים. כעת עליכם לייבש את המכשיר באמצעות מייבש שיער, כאשר ישנה חשיבות עליונה להקפיד על כך שזרם האוויר יהיה קר ולא חם. זאת מכיוון שזרם אוויר חם עשוי להתיך את החלקים הרגישים ולגרום לנזקים חמורים.

כוח הריפוי של האורז
גם אם בשלב הזה אתם מרגישים שהצלחתם לייבש לחלוטין את כל הרכיבים של הנייד, עדיין ייתכן מאוד שישנם נוזלים באזורים נסתרים מהעין. לכן, קחו את גוף הטלפון, ללא הרכיבים שפירקתם, והכניסו אותו לקופסה אטומה ומלאה באורז. האורז מצטיין בספיחת לחות וזוהי למעשה הסיבה שבגינה נהוג לשים אורז במלחיות: במקום שהלחות תגרום להיווצרות של גושים במלח, היא נספגת באורז והמלח נשאר יבש לחלוטין. אם אין ברשותכם קופסה אטומה, באפשרותכם לעשות שימוש בשקית מזון שניתן לאטום הרמטית. חשוב ביותר שתקברו את המכשיר לחלוטין באורז וסך הכול יש להשאיר את המכשיר בתוך האורז בין 24 ל- 48 שעות. מומלץ למקם את השקית או את הקופסה בסביבה חמימה, אך לא ליד תנור ההסקה או תנור הבישול ולא באזור החשוף לשמש ישירה.

Q.

סוגי התקלות הנפוצות ביותר בטלפונים סלולריים

כשהיינו קטנים אהבנו לחלום על יצורים אגדיים כמו חדי קרן או טרולים החיים במעבה היער. היום לעומת זאת, אנחנו חולמים על יצורים דמיוניים הרבה יותר, כשבראש ובראשונה מדובר על טלפון סלולרי שלא מתקלקל לעולם. אין זה סוד שלא משנה כמה נשמור על הטלפון היקר לנו מכל, לנצח במהלך הזמן הוא יתחיל לסבול מתקלות כאלו ואחרות. גם אם נדאג לאבזר אותו במגן החזק ביותר, להרחיק אותו ממקורות מים ולגעת בו בכפפות של משי בלבד, בשלב מסוים הוא יתחיל לחשב את קיצו לאחור, יחליט שהגיעה העת לגמגם או פשוט ירגיש שמתחשק לו לקפוץ ראש לאסלה. מבחינה טכנית ישנן אינספור תקלות שעשויות להרים את ראשן ביום מן הימים, אך בכל זאת ישנן כאלה הנפוצות יותר מאחרות. לפיכך ללא הקדמות מיותרות, קבלו את חמשת התקלות הנפוצות ביותר בטלפונים סלולריים.

סוללה שנגמרת מוקדם מדי
כל סוללה באה לעולם עם תוחלת חיים מוגבלת, המשתנה בהתאם לאופי השימוש ומשך השימוש במכשיר ולפיכך יש שיאמרו שלא מדובר בתקלה הלכה למעשה. בכל מקרה שבו אתם מרגישים שהסוללה שלכם לא מתפקדת כתמול שלשום, באפשרותכם לבצע כמה צעדים פשוטים שיסייעו לכם להפחית את תצרוכת החשמל של המכשיר. כך לדוגמה באפשרותכם לבטל את סריקת הרשתות האלחוטיות, לכבות את שירותי המיקום כשאין לכם צורך בהם, להכהות את תאורת המסך, לבחור בשומר מסך סטטי (שאינו זז), לכבות אפליקציות שלא נמצאות בשימוש ועוד. אם עדיין הסוללה נגמרת מהר מדי לטעמכם, ייתכן מאוד שהגיעה העת להחליפה באחרת

המכשיר לא נטען בצורה איכותית
אם אתם בטוחים שהסוללה שלכם תקינה ובכל זאת אתם סובלים מבעיות בטעינה, ישנן שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה היא שישנה בעיה בכבל הטעינה או במטען והשנייה היא שישנה בעיה באזור שקע הטעינה. את האפשרות הראשונה ניתן לבחון בקלות על ידי ניסיון להטעין את המכשיר באמצעות מטען תקין. אם המכשיר עדיין לא נטען, ייתכן מאוד שישנה בעיה בשקע הטעינה. אם אתם נוהגים להשאיר את הטלפון בחדר הרחצה, ייתכן מאוד שאדי מים הצליחו לחלחל לאזור שקע הטעינה, להתעבות ולגרום לקורוזיה (חלודה). תקלה זו נחשבת לאחת הנפוצות ביותר ואין זה מן הנמנע שגם אם אתם לא יכולים להבחין בקורוזיה, עדיין המכשיר סובל מקורוזיה פנימית. תקלה נפוצה נוספת הקשורה לשקע הטעינה יכולה לבוא לידי ביטוי בהרחבה פיזית של שקע הטעינה. אם יצא לכם לראות את הילד הקטן או את אחד האחיינים כשהוא מנסה להחדיר את המטען לשקע הטעינה ללא הצלחה מרובה, ייתכן שחזיתם בעצם ב"תקלה" בזמן שהתרחשה.

תקלות מסך
רובנו מכירים את הרגע הלא פשוט הזה שבו הטלפון הסלולרי נשמט מכף היד, עושה את דרכו הארוכה בסיוע כוח המשיכה כלפי מטה ונחבט בעוצמה ברצפה. שניה אחת מאוחר יותר ביד רועדת ובעיניים חצי עצומות אנחנו מרימים את המכשיר מהרצפה ומקווים לטוב, אבל לא משנה כמה נקווה, רוב הטלפונים החכמים לא באמת מסוגלים לשרוד נפילה שכזו ללא פגע. בנוסף לשברים במסך, ייתכנו תקלות מסך נוספות כמו לדוגמה שריטות במסך, סדקים או כתמים במסך וכן לא אחת התקלה מתבטאת בריצודים, ב"שטחים מתים", בעיוותי צבע ועוד. לפעמים מתברר שהתקלה לא מחייבת החלפת מסך, אלא רק החלפה של זכוכית המגע. ההמלצה של המומחים בתחום בכל הקשור לתקלות מסך באשר הן היא לא לנסות לטפל בהן באופן עצמאי, שכן כל טעות ולו הקטנה ביותר שתיפול בתהליך התיקון, יכולה להוביל לנזק גדול יותר.

תקלות כפתורים
כל עוד לטלפונים החכמים שלנו יהיו כפתורים, נמשיך לסבול מתקלות כפתורים. הכוונה היא למשל לתקלה המתסכלת הבאה לידי ביטוי בכפתור בית שמסרב להגיב, כפתור כיבוי והדלקה שאדיש לתחינותינו וכמובן שלא מדובר בתקלה חמורה כל כך, אבל תודו שיש גם לא מעט תסכול בכפתור ווליום תקול. החדשות הטובות הן שתקלות הכפתורים באשר הן נחשבות לקלות מאוד לתיקון ולרוב גם לא יחייבו אתכם להיגרר להוצאות רציניות מדי. עצה קטנה מאתנו – הקפידו לבקש מטכנאי הטלפונים שיקפיד להחליף את הכפתורים התקולים בכפתורים מקוריים בלבד.

מחסור בזיכרון
ככל שחולפות השנים, אנחנו שומרים יותר ויותר מידע על הטלפונים הסלולריים שלנו ולכן אין זה פלא שמשנה לשנה המקום הפנוי בזיכרון מתמלא בשלב מוקדם יותר. כאשר הזיכרון של המכשיר מתמלא, נתחיל לסבול מבעיות של איטיות, ייתכן שהמכשיר ייתקע ויתקשה להגיב לפקודות וכמובן שלא אחת מתקבלת ההודעה המעציבה בנוגע לכך שלא ניתן עוד לצלם תמונות או להוריד אפליקציות למכשיר כתוצאה מבעיות זיכרון. לפני שרצים למעבדת התיקונים הקרובה כדי לתקן את תקלות הזיכרון השונות, מומלץ ראשית לוודא כי אכן מדובר בתקלה ושלא ניצלתם את כל המקום הפנוי פשוט. זאת ניתן לעשות על ידי הורדת התמונות מהמכשיר, הורדת הסרטים וקבצי המוזיקה שאתם לא עושים בהם שימוש, אפליקציות שאתם לא נוהגים להפעיל ובאופן כללי "לנקות" את המכשיר מכל קילובייט מיותר. כמו כן באפשרותכם לרכוש כרטיס זיכרון חיצוני ולהתקין אותו במכשיר על מנת להרחיב את השטח הפנוי, כשלעתים בעיית האיטיות פשוט משקפת את העובדה שלא עדכנתם גרסה מזה זמן מה. אם הגרסה מעודכנת, המכשיר לא עמוס כלל וכלל ועדיין ישנן בעיות זיכרון, מומלץ ביותר לקחת אותו לבדיקת מעבדה

Q.

תיקון טלפון סלולארי שלא נטען

אחת התקלות המתסכלות ביותר, ולרוע המזל גם אחת השכיחות ביותר, היא חוסר היכולת להטעין את הסלולרי. במקרים מסוימים לא ניתן להטעין את הסלולרי בשום צורה או אופן, אך במקרים אחרים ניתן להטעין אותו באופן חלקי או באופן מקוטע. לפני שניגש לתיקון התקלה, חשוב ביותר לוודא מעבר לכל צל של ספק כי אכן התקלה היא במכשיר עצמו ולא במטען או בכבל של המטען, למשל. זאת מכיוון שבמקרים רבים המכשיר תקין לחלוטין בעוד שהכבל של המטען שחוק או אפילו קרוע. לאור זאת, נסו תחילה להחליף את המטען במטען שאתם יודעים בוודאות שהוא תקין, שכן הוא מטעין ללא קושי מכשירים אחרים. אם גם לאחר החלפת המטען במטען תקין עדיין ישנן בעיות הטענה, רוב הסיכויים שהבעיה אכן במכשיר עצמו או בסוללה שלו

תקלות סוללה
ישנה אפשרות סבירה מאוד, הרלוונטית במיוחד לגבי טלפונים ישנים בני יותר משלוש שנים, שהסוללה כבר עשתה את שלה ושהגיעה העת להחליפה בחדשה או אפילו להחליף את המכשיר כולו. הסוללה בהחלט יכולה להתרוקן לאחר שימוש ממושך ורב שנים וכמובן שגם חבלות מכניות בסוללה עלולות להשבית אותה או לפגוע בתפקוד שלה בצורה כזו או אחרת. יחד עם זאת, תקלות שמקורן בנזקים מכניים בסוללה נחשבות לנדירות יחסית, שכן הסוללה מוגנת על ידי גוף המכשיר. אי לכך, אם גוף המכשיר חף מחבלות, רוב הסיכויים שהסוללה תקינה, מבחינה מכנית לפחות. אם באפשרותכם להחליף סוללה בקלות, נסו להחליפה בסוללה תקינה ובדקו האם ההטענה אפשרית או לא. כך תוכלו לשלול את האפשרות או לחילופין לאשש את ההנחה שמדובר בתקלת סוללה.

תקלות בשקע הטעינה
שקע הטעינה הוא הרכיב במכשיר שאליו מחברים את המטען. ישנן תקלות רבות שיכולות לפגוע בשקע הטעינה ולחבל בתפקוד שלו. כך, לדוגמה, רכיבי המתכת עלולים להעלות חלודה (קורוזיה) עם הזמן, כאשר נזקי רטיבות ולחות יכולים להופיע גם באופן יחסית פתאומי. מצב זה עשוי להתרחש, למשל, לאחר שהמכשיר נשכח בחדר האמבטיה אפוף האדים. בנוסף לכך, שקע הטעינה עלול חלילה להישבר ולא אחת החור שאליו יש להכניס את המטען מתעקם באופן כזה שלא מאפשר להחדיר אליו בקלות ובחופשיות את המטען. אם שקע הטעינה סובל מנזקי קורוזיה, נשבר או התעקם, יש להפקיד את המכשיר במעבדת תיקונים מקצועית.

מדוע חשוב להימנע מניסיון לטפל בתקלה באופן עצמאי?
מעבר לכך שעל מנת להחליף את שקע הטעינה יש לעשות שימוש בציוד ייעודי בלבד ולהחזיק בידע הטכני הדרוש, הרי שכל ניסיון לתיקון עצמאי של התקלה יוביל באופן אוטומטי לביטול האחריות על המכשיר. קחו בחשבון שכל הדגמים המודרניים מצוידים באמצעים שונים שתפקידם להתריע לחברות הסלולר על כך שהמכשיר עבר "טיפול" באופן בלתי מורשה על ידי הלקוח או מי מטעמו וחשוב להיות ערים לכך. כשמדובר בהחלפת שקע טעינה באייפון 5, במכשירי גלקסי או בכל דגם שהוא, יש להבין כי מדובר בתהליך מורכב שיש בו לא מעט נקודות כשל אפשריות. הברגים המשמשים לעיגון הרכיבים השונים זעירים במיוחד ונוטים להיעלם תוך שניות, סדר הפעולות מחייב הקפדה יתרה ובאופן כללי מדובר בתיקון שמוטב להשאיר למקצוענים בתחום. רבים לא יודעים זאת, אבל ישנם דגמים שבהם על מנת לחבר את שקע הטעינה התקין ולעגן אותו למקומו, יש להלחים אותו בצורה עדינה ביותר המחייבת שימוש במיקרוסקופ מיוחד. כמו כן, במקרים מסוימים יש להחליף רכיבים בלוח האם הקשורים למערכת ההטענה.

אבחון מקצועי של מקור התקלה במעבדה
כפי שניתן להבין, המקור של בעיות ההטענה יכול להיות בסוללה, בכבל המטען, ברכיבים הממוקמים בלוח האם, בשקע הטעינה ועוד. בנוסף, בכל אחד מהרכיבים עלולות להתרחש תקלות שונות ולא תמיד ניתן לדעת במבט ראשון מהי התקלה הספציפית. מאחר שאופי התקלה וסוג הרכיב התקול משפיעים במידה רבה על אופן התיקון, הרי שלפני שניגשים למלאכת התיקון או ההחלפה, יש תחילה לבצע אבחון יסודי ומקצועי, שניתן לבצע אך ורק במעבדת תיקונים אמינה. נושא האמינות הוא חשוב ביותר, שכן בשנים האחרונות נתקלנו באינספור מקרים שבהם תקלה פשוטה הפכה לתקלה מורכבת כתוצאה מניסיון למקסם רווחים על חשבון הלקוח. לכן, אל לכם לקחת את הטלפון הסלולרי שלכם לכל מעבדה באשר היא, אלא רק למעבדה המחזיקה במוניטין ללא רבב. כך, לדוגמה, במכשיר גלקסי S3 שקע הטעינה מחובר ללוח האם ולכן כדי להחליפו בחדש, יש לנתק אותו בעדינות ולהלחים את השקע החדש. במכשירי גלקסי S4 וגלקסי S2, שקע הטעינה לא מעוגן ללוח האם ולכן ההחלפה שלו פשוטה יותר. מטבע הדברים, רוב הציבור לא מודע להבדלים האלו, שבסופו של דבר משפיעים על עלות התיקון.