עכשיו ה', 30 אוקטובר 2014, 17:21 חיפוש מתקדם

בקשת עזרה: חיבור למחשב ב-USB לא עובד

מנהל: מנהלי פורומים

בקשת עזרה: חיבור למחשב ב-USB לא עובד

הודעהעל ידי centurionx » ב', 20 פברואר 2012, 10:59

לאחרונה התחדשתי בסמסונג טאב 10.1.
המכשיר הגיע מארה"ב, עם גרסת אנדרואיד 3.1.

הבעיה - לאחר התקנת סמסונג קיז (KIES) עם החיבור של הטאבלט למחשב, הקיז מנסה לזהות את המכשיר ולאחר כ-10 שניות מופיע הודעה "חבר מחדש את המכשיר במצב סמסונג-קיז. החיבור איזו זמין במצב בנוכחי"
(Re-connect device in Samsung kies mode. connection unavailable in current mode - או משהו מאוד דומה)

האם מישהו נתקל בבעיה דומה, או יודע כיצד להתגבר עליה?

המחשב המדובר הוא נטבוק עם מערכת הפעלה WINXP.
בנוסף, המחשב אינו מזהה את את הטאבלט כ"דיסק און קי" (Mass Storage Device).

לעומת זאת, שימוש בתוכנה חלופית (My Phone Explorer) מאפשר גישה מלאה למכשיר, אבל התוכנה אינה מאפשרת העברה נוחה של קבצים גדולים (היא משום מה מתנתקת באופן ראנדומלי, מה שקוטע לעיתים קרובות העברות של קבצים מעל 100 MB), ולכן אני מעוניין למצוא פתרון אמין יותר, דוגמת הקיז או חיבור כ"דיסק און קי"

אני יודע שקיימים פתרונות של חיבור באמצעות הרשת (AirDroid, AirKies) אבל הן סובלות מקצב העברת נתונים נמוך מאוד (מנסיון)

אשמח לכל עצה או סיוע.
סנטוריוןX
centurionx
Nano Droid
 
הודעות: 86
הצטרף: א', 19 יוני 2011, 11:46
המכשיר שלי: Samsung Galaxy Tab 10.1
גירסת אנדרואיד: 4.0

Re: בקשת עזרה: חיבור למחשב ב-USB לא עובד

הודעהעל ידי centurionx » ג', 21 פברואר 2012, 10:39

הבעיה נפתרה.

לטובת אלה שיתקלו בבעיה זו בעתיד - על מנת לאפשר חיבור של הטאב למחשב כמכשיר מדיה (פרוטוקול MTP, הטאב לא מתחבר כהתקן אחסון מבוסס USB) יש לוודא שה-USB DEBUGGING כבוי. (הגדות->אפליקציות->פיתוח->USB DEBUGGING)

מסתבר שתוכנת MY-PHONE-EXPLORER, בה השתמשתי לפני הקיז, "מדליקה" את ה"דאבגינג" כדי לאפשר לה ביצוע שינויי על המכשיר - מה שמונע חיבור "רגיל" ותקשורת עם הקיז.

בלי קשר, הסמסונג טאב 10.1 בגרסת הווייפי (P7510) לא מתקשר עם הקיז (KIES) - זו ככל הנראה בעיה ידועה וייחודית לדגם הווייפי.
סנטוריוןX
centurionx
Nano Droid
 
הודעות: 86
הצטרף: א', 19 יוני 2011, 11:46
המכשיר שלי: Samsung Galaxy Tab 10.1
גירסת אנדרואיד: 4.0

Re: בקשת עזרה: חיבור למחשב ב-USB לא עובד

הודעהעל ידי advocator » ג', 21 פברואר 2012, 19:26

תודה על הסיוע בפרסום התשובה :)

זה בוודאות יעזור בעתיד.
advocator
Micro Droid
 
הודעות: 270
הצטרף: ה', 26 מאי 2011, 14:39
המכשיר שלי: Samsung Galaxy s2

Re: בקשת עזרה: חיבור למחשב ב-USB לא עובד

הודעהעל ידי centurionx » ד', 22 פברואר 2012, 10:31

האמת שאני שמח לראות שאני לא מפרסם סתם...:)

אז בהמשך לזאת:
עדכון נוסף, לאחר עדכון המכשיר לגרסת אנדרואיד 3.2, נפתרה גם בעית התקשורת עם הקיז. גם הביצועים השתפרו פלאים.
עכשיו רק שתגיע קסטה!
סנטוריוןX
centurionx
Nano Droid
 
הודעות: 86
הצטרף: א', 19 יוני 2011, 11:46
המכשיר שלי: Samsung Galaxy Tab 10.1
גירסת אנדרואיד: 4.0

Re: בקשת עזרה: חיבור למחשב ב-USB לא עובד

הודעהעל ידי mondeo2010 » ו', 02 מרץ 2012, 18:02

עידכנתי היום את הטבלט לגירסת אנדרויד 4.03 של cyanogenmod ומאותו רגע המחשב אינו מזהה את הטבלט.
כשאני מחבר את הטבלט למחשב באמצעות ה usb המכשיר מזוהה ב- devices and printers וגם ב properties כתוב שהדרייברים תקינים ולמרות זאת אין זיהוי של הכונן/טבלט.
הסרתי גם את הקייס.
אנא עזרתכם בפיתרון הבעיה.
mondeo2010
Nano Droid
 
הודעות: 81
הצטרף: ש', 19 יוני 2010, 13:20
המכשיר שלי: Xiaomi
גירסת אנדרואיד: 4.4


חזור אל Galaxy Tab 8.9 & 10.1

חזרה למעלה