עכשיו ד', 20 ספטמבר 2017, 21:39 חיפוש מתקדם

מפלאי החברה שלא רוצה שתהיה פרייר

מפעילים חדשים, מפעילים ותיקים, ניתוק זיקה וכו'

מנהל: מנהלי פורומים


מפלאי החברה שלא רוצה שתהיה פרייר

הודעהעל ידי ytulpan » ג', 09 מאי 2017, 07:54

היום קרא לי משהו מעצבן לאללה עם גולן. אז ככה:

יש לי איזה 8 קווים בגולן מחולקים לשני חשבונות.

לפני שבוע מודיעה לי זוגתי שהאינטרנט זז לה נורא לאט וחוץ מוויז וווטסאפ לא מצליחה לעשות כלום. היא פעילה מרכזית באחת המפלגות ובאמת חייבת את הטלפון שלה...

אמרתי לה, בטח ראית הרבה דברים ביוטיוב :EmojiSmiley-14: אמרה ווללה כן, איך אתה יודע?

יש לה חבילה של 6 ג'יגה ובד"כ לא מגיעה לחצי מזה. הפעם כנראה כן. אמרתי לה זו בטח ההאטה, אם תרצי, נגדיל לך את החבילה בחודש הבא. לא צריך היא אמרה. היא גם לא קיבלה התראה על נפח גלישה. מוזר... לא בסדר, אבל מילא...

אבל היום התקשרו אלי מגולן להודיע לי חגיגית שסוגרים לה את האינטרנט.

לגמרי. :O

למה ? כי עברה את ה-8 ג'יגה. רגע, רגע, איך, הרי יש כזה דבר האטה, אי אפשר בכלל לצרוך 2 הג'יגה הנוספים כשיש האטה. ולמה 8 ג'יגה ? כי כך כתוב בחוזה. בדקתי אח"כ, זה נכון, "שימוש סביר עד 8 ג'יגה". נו, אף פעם לא הופיע בחומר פירסומי, ההגבלה הזו, הרי ההאטה נמכרת כעדיפה על מגבלה קשיחה.

טוב, זה כבר חמור. אפשר לקנות עוד נפח ? לא. אבל, אבל, איך אפשר, אתם לא יכולים ככה סתם לנתק מישהו, בלי התראה בלי כלום.

אני רוצה לדבר עם הממונה עלייך. -רגע אברר.

אחרי 5 דקות: -בדקתי עם הממונה. אי אפשר לעשות כלום.

אבל תני לי בבקשה לדבר איתו או איתה.
-לא ניתן. הוא לא יחליט אחרת.

אבל בבקשה, אני רותה לדבר איתו.
-לא ניתן עכשיו

אח"כ ?
-לא ניתן. ובכלל אנחנו מיטיבים איתך ולא מנתקים אותך לגמרי :EmojiSmiley-15: . תוכל לגלוש מהמחזור הבא !

הייתי שניה המום. הם עושים לי טובה ! וואו. נשבע לכם. הכל מוקלט. אצלי יש אפליקציה שמקליטה הכל.

טוב, אז חזרתי הביתה מעוצבן כהוגן. נכנסתי לאו-ליין שלהם ובדקתי. ואז מצאתי את הדבר המדהים הבא:

בכלל ההאטה מתרחשת אחרי 3-4 ימים. ואם עד אז עברת את ה-8 ג'יגה, הלך עליך. נותנים לרובוט שנשמע כמו בחורה להודיע לך שזהו, אין יותר.

אצלי, הצריכה הגדולה הייתה ב 28/4 . 5 וחצי ג'יגה באותו יום. סה"כ צריכה כולל אותו יום : 7.662 ג'יגה. מאטים ב 6 ? הצחקתם אותי.

אבל גם ב 29/4, 30/4, 1/5 לא הייתה האטה, ולכן הייתה צריכה של עוד 0.4 ג'גה. סביר. אז התחילה ההאטה. יש לי הכל באקסל. אני בן אדם יסודי.

אבל אז כבר היו קצת מעל 8 ג'יגה והמכונה של גולן התחילה לפעול.


אז בעצם השיטה של גולן היא הכי גרועה. אין התרעות לנפח גלישה והחישוב נעשה אחרי כמה ימים ולא און-ליין. כמו כן המגבלה שבה סוגרים לך לגמרי את הברז היא די קרובה לחבילת הגלישה. לכן, מה שקורה, זה שקל מאד למצוא את עצמך כעבריין שבמקרה הטוב עוד נותנים לו להיות לקוח. אבל מהמחזור הבא.

סדר צריך להיות והרי פריירים לא מתים, רק מתחלפים. אה, זה לא מה שאמר אדון גולן ? סליחה, טעיתי בציטוט.

לידיעתכם.
ytulpan
Nano Droid
 
הודעות: 55
הצטרף: ד', 28 יולי 2010, 20:40

Re: מפלאי החברה שלא רוצה שתהיה פרייר

הודעהעל ידי NexuSG » ו', 19 מאי 2017, 03:30

אחד הפוסטים ההזויים שקראתי בנושא
NexuSG
Micro Droid
 
הודעות: 115
הצטרף: ו', 12 אוקטובר 2012, 14:23
המכשיר שלי: Galaxy Nexus

Re: מפלאי החברה שלא רוצה שתהיה פרייר

הודעהעל ידי NexuSG » ו', 19 מאי 2017, 03:30

כנראה שזה מה שקורה כשגולן זה לא באמת גולן (זה לא מיכאל גולן אלא אלקטרה)
NexuSG
Micro Droid
 
הודעות: 115
הצטרף: ו', 12 אוקטובר 2012, 14:23
המכשיר שלי: Galaxy Nexus


חזור אל חברות הסלולר


חזרה למעלה