Linxale: שופינג של הדור הבא


פורסם ב 07/02/2016 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

כולנו זוכרים את תקופת הקופונים הישראלית – כמעט כל חברה פרסמה קופונים למוצרים שלה, הקונים זוכים בהנחה – והבעלי החנויות נחשפים לעוד ועוד לקוחות.
אבל מה קורה במידה והמבצע מוגבל? 1+1? השני בחצי מחיר? – את הבעיה הזאת בדיוק באה לפתור Linxale.

Linxale היא אפליקציית שופינג חברתית המציגה בזמן אמת את הסיילים הקיימים ברשתות ובקניונים ומאפשרת לצרכנים לשתף ביניהם סיילים ולחבור יחד בקלות וביעילות לטובת ביצוע רכישה משותפת במקסימום הנחה.
החברה זיהתה 2 קבוצות סיילים מרכזיות: האחת הנחה ישירה – הפחתת מחיר על פריטים בחנות ללא קשר לכמות הפריטים הנרכשת, והשנייה היא הנחה על הגדלת כמות הפריטים הנרכשת (כגון: ”הפריט השני ב- %50 הנחה“, "2" ,"111 פריטים ב – 550₪", "קנה ב- 550 שלם רק 550" ועוד). בהתייחסות לקבוצת הסיילים השנייה, רוב סוגי הסיילים שקיימים מעודדים את הצרכן לבצע קנייה עודפת ולא מתוכננת מה שגורם לו להוצאה גדולה ומיותרת ואף תסכול.
את הבעיה הזאת בדיוק Linxale באה לפתור – כל משתמש יכול בקלות לשתף סיילים שהוא מעוניין בהם, והאפליקציה תחבר לו משתמש נוסף בקרבת מקום לביצוע רכישה משותפת. כל אחד ירכוש רק את המוצר שהוא צריך ויהנה מההנחה המקסימאלית שהסייל מציע.

שוחחנו עם שחר סילברט, הCTO של החברה –
אז, ספר לי קצת עליכם ועל צוות הפיתוח –
"אנחנו 3 מקימים, אני CTO, ויק קייט CEO, ואספי יוסף – מייסד וארכיטקט ראשי, בעל ניסיון רב בעיצוב ופיתוח פרויקטי תוכנה מורכבים, אספי וויק עבדו ביחד באלביט ואני חבר טוב של ויק."
האם קיימות לה מתחרות נוספות בשוק?, במה היא טובה משאר המתחרות בשוק? –
"בישראל, אין. באמריקה (אליה אנחנו פונים עוד מעט) יש כמה מתחרות שיש להם כבר כמה מיליוני משתמשים, אבל המתחרים הם אפליקציות שמציגות מבצעים (שזה חלק ממה שאנחנו עושים) אבל אף אחד לא מקשר אנשים לקניה משותפת כמונו – וזה בדיוק היחודיות שלנו."
איך הגעתם אל הרעיון? האם הוא עלה מתוך צורך? חשיבה עסקית?
"אספי עלה על הרעיון כשחלק משהו בקופה עם מישהי, ומשם עשינו מחקרים וודואים בנושא. במחשבה עסקית זה גם צורך ענק שקיים שלא מקבל תשובה, וגם מאוד ישים."

2

נכון להיום, האפליקציה עובדת עם 65 מרכזי קניות וקניונים מהמובילים בישראל. בעתיד יתווספו מרכזי קנייה נוספים, כאשר לטובת יצירת מאגר אמין של סיילים משתמשת החברה בטכנולוגיות סריקה חכמות של אתרי האינטרנט ומנגנוני חוכמת המונים.

האפליקציה זמינה להורדה בPlay Store.

פוסטים קשורים:

FacebookTwitterGoogle+EmailPinterestWhatsAppLinkedInשתפו אותי

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

1 Comment

  1. איתי
    27/03/2016 בשעה 20:11

    לא מבין מה זה שונה מ דיל קראש…. נראה בדיוק אותו הרעיון.

להגיב