בקרוב: גוגל תמנע לחיצה מיותרת על פרסומות?


פורסם ב 27/06/2015 ע"י Elad Leev - אלעד ליב

אין אחד שלא מכיר את זה – אתם באמצע משחק, בדיוק סיימתם שלב, ושניה לפני שאתם לוחצים על השלב הבא, מודעה מופיעה – ואתם לוחצים עליה בטעות – ועוברים לאתר שבכלל לא רציתם. אך לא עוד.

בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של Adwords (פלטפורמת הפרסומות של גוגל), הוצג מנגנון חדש אשר ימנע בדיוק את הדברים האלו מהמשתמשים –
* קליקים בקצוות התמונה לא יחשבו – כאשר נגלול באתר או אפליקציה מסוימות, אם בטעות נלחץ על קצה של פרסומת – הקליק לא יחשב.
* לא עוד התאמצות בללחוץ על הX על מנת לסגור את הפרסומת – גוגל תבטל את האפשרות שהאיקון מתחת לכפתור הX יהיה לחיץ – ככה ימנע לחיצה על הפרסומת כאשר נרצה ללחוץ על הX.
* דיילי בפרסומות – המנגנון החדש לא יאפשר לקישור של הפרסומת להיפתח זמן קצר לאחר שהפרסומת הופיעה – ובכך תמנע גוגל לחיצה מיותרת על הפרסומת שבדיוק הופיע כשהמשתמש התכוון ללחוץ על כפתור אחר במסך.

Blog Images (41)

השינויים הללו אמנם קטנים, אך יעזרו לכל אחד מהצדדים – משתמשים שלא ילחצו בלי כוונה על הפרסומת, למפרסמים שכספם לא יתבזבז על משתמשים שבכלל לא התכוונו ללחוץ על הפרסומת, ולמפתחי האפליקציות שהמשתמשים שלהם ישארו באפליקציה יותר.

פוסטים קשורים:

FacebookTwitterGoogle+EmailPinterestWhatsAppLinkedInשתפו אותי

מתכנת Web, מעצב גרפי, גוגולהוליק, מאוהב באנדרואיד ובקהילת הקוד הפתוח. פעיל בקידום האנדרואיד בישראל ומאמין שלינוקס זה דרך חיים. הכתב, המתכנת, המעצב והאיש סיסטם של הפורטל!

1 Comment

  1. ‫אביחי כהן‬‎
    29/06/2015 בשעה 20:28

    המפתחים ממש לא הולכים להרוויח מזה הפוך הם הולכים להפסיד
    פחות קליקים = פחות כסף